beyzaumayy 21.haftadayım karnımda çatlaklar oluşmaya başladı daha çok erken olduğunu söylüyor herkes ve bu durum beni çok üzüyor
mavimsiiii beyzaumayy bi ilaç kullandın mı canım bende 35 teyim çok şükür hiç çatlak yok daha inşallah hiç olmaz 🫣🫶🏻
beyzzsenturkk beyzaumayy bebek yağı sür yavrum bende cocuga aldıgım bebek yağını ilk kendimde test edeyim dedim yarısına geldim şimdilik hiç çatlağım yok nazar etmiyim ama 😂😂 beni korkutan dogum sonrası cunku sonradan da catlayabiliyormus 😂
Gulya23467 beyzaumayy benim 10haftada çatlamaya başladi. Şimdi 31+1haftalik catlak catlakdi😒 8haftadan jons baby yagi vuruyordum. Hechbirsheye yaramadi. Genetikdi
nnisanannesiii Yapacak bişe yok canım genetiğe bağlı çatlak olayı üzülme bebişler sağlıklı olsun yeter
SebnemRasit Yeterince su tüketiyor musun onunda etkisi çok muş hiç canını sıkma yağları kullanmayı bırakma çatladı diye. Boşver çocuk doğurucaz yapacak bişey yok olacak o kadar bende çok dert ediyordum ama yapacak bişeyimiz yok 💐
beyzaumayy SebnemRasit normalde çok su tüketen bir insan değilim ama gebelikte dikkat ediyorum en az 2 litre içmeye
beyzaumayy mavimsiiii ilk gebeliğim şuana kadar yağ krem hiçbir şey kullanmadım aklıma gelmedi aslında kantaron yağı kullanıyorum çatlakları gördükten sonra
Damlanek Çatlak kişiden kişiye değişir hiç üzülmeyin Çatlak kremleri alın hergün sabah akşam sürebilirsiniz ben mustela yağ ve lierac Jel kullanıyorum inşallah işe yarar 16. haftadayım
mavimsiiii beyzaumayy keşke başta kulanaydın ama bazıları genetik olduğu için hiç bişey fayda etmiyor sağlıklı olduklarda pek bi önemi yok benimde son haftalarda çatlamayacağımın garantisi yok