Dshbz25 Selam kızlar 36 haftalık olduk hayatımda bu kadar çay içmedim çay içmelere doymuyorum kendimi alıkoyamıyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı
Sedoa_ Dshbz25 demir değerlerin yüksek herhalde doyasıya içebildiğine göre😆 ben günde 3 bardakçık çay bardağıyla hem de ühü
Elifderin34 Dshbz25 normal zamanda 1 bardağı bile zorla içerim sevmem pek ama hamilelikte sürekli çay içmek istiyorum sebebini ben de bilmiyorum 😅
Kelebekk-0307 Dshbz25 bende aksine normalde aşırı içerken hamileyken tiksinmistim 9 ay hiç içemedim neredeyse ne çay ne kahve su an yine aşırı içiyorum ama kahve hala midemi bulandırıyor gecmedi o
Sumeyyemehmet_erdem Sizin yine iyi kızlar ben sürekli buz yerim katur kıtır durmadan engel olamıyorum kendime