Benim canım tatlıdır biraz. Çok kasarım kendimi diye duşunmuştum hiç kasmadım. Ama araştırma yapmayın nedir nasıl oluyor fln diye bence. Bide kafada hiç o gun şöyle olurum boyle olurum diye dusunmeyin. O zaman daha çok kasılıyosunuz. Doğum sonrası zaten kahve çikolata tuketin ben tuketmedim çokta sıkıntı olmadı açıkçası. Doktor da soyluyo zaten kahve tuket fln diye bana soylemişti en azından. Geçmiş olsun şimdiden 🌸