Bende 6 haftada duyuldu kalp atışı ama başka bir doktora gitmekle iyi yapmışsın. Benim arkadaşıma da öyle demişlerdi ilerleyen sürede delik alalım diyen de oldu ama o olumlusunu duyana kadar başka doktorlara gitti en sonunda gittiği doktor sağlıklı olduğunu söyledi şuan 6 yaşında oğlu ve gayet sağlıklı :) Hiç moreli bozma rabbim sağlık sıhhat versin inşallah sağ salim kavuşursunuz inşallah