Muskulpesent__ 7 aylık hamileyim, bugün sabah öksürük, halsizlik ve baş ağrısı başladı. Şuan öksürüğüm şiddetlendi, bitkisel bi şurup ya da evde yapabileceğim bi şeyler var mı?
CananDuru Muskulpesent__ Gebelikte hastayken sadece jir fincan ihlamur ifebelecegim soylendi jirde zencefilli balli limonlu çay. Adaçayı ve yesil cay kesinlikle yasakti. Yesil cay ödem attırdığı icin adacayi da dusuge sebep oldugu icin yasak demisti
cennetinsusu Muskulpesent__ Hamilelikte sorun olur mu bilmiyorum ama öksürüğü kesiyor günde 2 kere felan yapmanız lazım. Doktora bi danışıp deneyebilirsiniz.
tutkukaya Bende de aynı sorun var mevsimsel zannediyorum. Doktoruma gittiğimde sorunsuz Yeşilçay 5-6 bardak olacak şekilde tüketebileceğimi söyledi bende ondan yapıyorum. İyi geliyor
Muskulpesent__ CananDuru nasıl yapıcaz bilmiyorum takır takır öksürük geliyor sürekli. Limonlu çay vs içiyorum ama kesmiyor
CananDuru Muskulpesent__ taze zencefili ince ince dilimleyin 10 dilim kadar bir yuvarkak dilim limon ve bur fincan suyu cezveye koyun kaynar kaynamaz alin ocaktan olk sıcağı ciksin fincana süzün bir cay kaşığı bal koyun guzelce karıştırın. Biylenicerken bogaziniz yanacak yavas yavas gececek öksürük iltihap ne varsa. Her gun yapın benim 1 haftada geçiyor. Pastil de emebilirsiniz. Baktiniz gecmiyor doktora gidin antibiyortik versin gebelikte kullanilan bir cok antibiyortik var bende kullandim yani birsey olmuyor
btllsk Muskulpesent__ Aynen bende tüketimiyorum ilaç ve bitkisel şeyler umarım bir an önce iyileşiriz 🤲
cennetinsusu Muskulpesent__ Rica ederim inşallah faydası olur. Koronayken öksürüğüme iyi gelmişti. İnşallah size de şifa olur. Geçmiş olsun ❤️
Muskulpesent__ CananDuru teşekkür ederim, yarın taze zencefil aldırıp bunu deneyeceğim. Yani bugün başladı geçmezse ilerlerse doktora giderim.