Üzgünüm ama hiç yok hamileligim de gittim hiçbiri de doğru düzgün ilgilenmedi ve oranın hemşiresi ile konuştum senin yerinde olsam burda yapmam dedi doğuma kendi doktorun girmez nöbetçi olursa ancak öyle dedi ama ben olsam burda yapmazdım dedi ve bende kararımı değiştirdim orda yapan iki arkadaşım var hiçbiride memnun kalmadı bebek doğduğunda anne yanında durması için küvet getiriyorlar onu bulmak bile zor dediler ve hemşireler çok ilgisizmis kararınızı etkilemek elbette istemem ama sadece duyduklarimi söylemek istedim