kahvesever__ Arkadaşlar oğlum 6 aylık ve doğdundan belli yatanda yatmak istemiyor koydum an bağırmaya başlıyor ve uyanıyor benimle yatmak istiyor doktorada sordum ve bir şey olmaz senin kokunu sıcaklığını hissetmek istiyor diyor sizin bebeklerinizde böyle mi 🌸🌼🌸
A_syma kahvesever__ Gunduzleri besigine alistirin yavas yavas. Sonra gecede alisir. Kokunuzdan tabiki mahrum etmeyin 🌸 ancak ben ayni yatakta yatmayi tehlikeli buluyorum
Tiiffany kahvesever__ beraber yattıysanız sürekli size alıstıgı için. Yavas yavas yatagına koyun alıssın derim yoksa ileride saha zorlanırsınız. 7.ayda odasını ayırmıstım inanın hem sizin için hem bebek için cok daha rahat oluyor. Büyüdükce sizden kopması cok zor. Hasta olmadıgı sürece yanınızda yatırmayin derim
benkosarim kahvesever__ çocuğun yatağına alışması için göğsünüze koyduğunuz bir mendili yatağına koyun parfümünüzü sıkın uyuyunca koyun uyku arkadaşı alın kokunuzu sıkın üzerine Ayetel Kürsi okuyun bol bol
tecrubesizanneadayi12 kahvesever__ sürekli taktığınız bir bsşörtünüz varsa onu yanına koyabilirsiniz kokunuzu alır ya da baş örtü kullanmıyorsanız sık kullandığınız bir tişörtü yıkamadan kokunuzu alabilir yastığının kenarına koyarsanız
kahvesever__ A_syma bende tehlikeli buluyorum ama bende ayrılınca bağrıyor napıcamı şaşırdım koyunca çığlık çığlığa kalıyor
A_syma kahvesever__ 3 gun zor olur. Sonra alisir besigine. Gunduzden destekleyin. Geceyide daldiginda besigine koyun. Uyanip aglarsa sakinlestirip geri besik yapin. Bir sure deneye deneye alistirin.
kahvesever__ Tiiffany deniyorum yatana koyorum ama ağlıyor uyanıyor doktorada sordum geçen oda yat beraber bir şey olmaz dedi
kahvesever__ benkosarim beni emiyor mama yiyor canım fikrin çok iyi çok teşekkür ederim fikrin için deniycem bunu
tecrubesizanneadayi12 kahvesever__ inşallah işe yarar canım benim yengem evde kullandığını yazmayı koyardı hep ve onda işe yarıyordu
Kelebekk-0307 kahvesever__ benim kızımda uyumak istemiyor ama kokudan dolayi değil dönerken hareket ederken beşik sallandığı için sabitledik ama pek etkisi olmadi mecbur yanımda yatiriyorum eşim ayrı uyuyor maalesef diğer türlü korkuyordum ezeriz diye bence de tehlikeli alıştırmaya çalışmak en mantıklısı
kahvesever__ Kelebekk-0307 benim oğlumun beşi sağlanmıyor zaten canım gece beni arıyor kokumu istiyor o yüzden bu zamana kadar hep benimle uydu
Hamideersin kahvesever__ yer yatağı tavsiye ederim alistitana Kadar beraber yatarsiniz alışınca bırakırsınız hem duscek kaygısı da olmaz
Kelebekk-0307 kahvesever__ anladm inşallah alışır ya bu şekilde olması iyi değil çünkü sonrasinda ayırmak daha sıkıntılı oluyor bağımlılık gibi bir şey oluyor
uykusuzbirben kahvesever__ benimkide öyleydi beşikte doğru düzgün yatmışligi yok Beşige girdiği anda çığlık kıyamet uyanırdi yanıma alınca hemen uydurdu ama 19 aylık hala benimle uyuyo fazla düşkün bana 😄 valla artk bu duruma çözüm bulmak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum bide kardeşi doğunca kıskançlıktan hiç ayrılmaz Heralde
kahvesever__ uykusuzbirben bende çok istiyorum ayrılsın diye dün beşine koydum gece bir ağlıyor içli içli görmen lazım yanıma aldım hemen sustu eşimde bana kızdı yatsın senle ne bağırtırıyon oğlanı diye
Bfduam uykusuzbirben merhaba, nasılsınız? Linkten ulaştım sana, https://forum.mutluanneleriz.com/d/647302-klomen-mi-daha-etkili-famera-mi/29 Bunu Dr mu demişti, bende de düzensizlik oluyor bazen.