Ebru_12 Selam arkadaslar 10 haftalik hamileyim rutin kan testlerimde tsg troid hormanlarim 2.5 sinir olmasi gerekirsen benim 6.98 cikti hemen dahiliyeye gitmem gerektigini soyledi doktorum varmi basina boyle bisi gelen bebege zarari varmi
busranur_19 Ebru_12 İlaçlarınızı düzenli kullanırsanız değerlerde düşme oluyor doktor kontrolünde ilerleyince faydası oluyor inşallah bir şey olmaz merak etmeyin içinizi ferah tutun.
Leylaayla Ebru_12 canim triod en hii dusen hormon bende de oyleydi bir ayi bulmadan duzgun dozda kullansan duser bende 6 dan 1.5 e inmisdi