Edau9 bende hiç hissetmiyordum canım rutin kontrollerde öğrendim hep sancı olduğunu hatta doktor bile şaşırdı sancılarım 100 e kadar vuruyordu bunu nasıl hissetmiyorsun diye hep 34 35 haftaları göreyim dedim öyle endişe ile gecirdim günlerimi en son 37.haftamda girdim bu sefer ne hikmetse sancı çıkmadı yarın tekrar konrolum var bakalım bu sefer ne olcak bir yandan da acaba biz stres yapınca etkisi oluyor mu diye geldi aklıma hep stres ile gidiyordum 37 de rahattım artık çıksa da birşey olmaz zaten zamanıda geldi diyerek gittim bu sefer sancı çıkmadı