Dilosderler yorumunuz için çok teşekkür ederim
Önceki haftalarda Gül Hanıma gittim asla memnun değilim, sanırım kimse de memnun değilmiş, eşim dışarıda beklerken diğer hastalar konuşmuş.
Arkadaşınız memnun olup olmadığı durumlar neydi rica etsem bilgi verir misiniz?