Kızlar çok aktif değilim genel de sizleri okuyup takip ediyorum ama yetişin bacılar. 16 haftalık olduk ama 1 haftadır çok fenalardayım. Genital mantar ( candida) çözüm bulan var mı. Krem kullanıyorum güya geçiyor muşşş gibi ama asla geçmiyor 😢 varsa önerini, sihirli kür vs çok dua ederim 🌺