Tubacngl Merhaba kızlar 34 haftalık olcam 12 den sonra bi kaç gündür göğüs altı tarafında karında karıncalanma var önceden arada oluyodu acaba büyüdüğü için mi oluyo sizde de oluyo mu böyle 😊
Zuzu6901 Tubacngl yaa 28 haftaligim ve bayadir yaşıyorum bunu. Sol göğsümün altında karincalanir gibi uyuşur gibi oluyor sonra geçiyor. Neden diye aklımdan geçirirken postu gördüm inşallah normal birşeydir 🥺
Leylazerr Zuzu6901 terslikle alakası yoktur bence ya bebek gelişiyo boyu kilosu artıyor yer açıyo normal bence
Tubacngl Zuzu6901 Benim bebiş doğum pozisyonunda karnımın üst kısmı oluyo genelde ayaklarının olduğu tarafa doğru
Tubacngl Zuzu6901 olabilir ama bazen sadece o tarafta olmuyo daha geniş yerde oluyo ilk çocuk olduğu meraklıyım biraz 😊
Rabiakaptan Tubacngl yani benimde solda var ama boyle batma şeklinde eğer o tarafa döner yatarsam bu çok şiddetleniyor gebeliğin normal seyirde ilerledigini gosteriyormus ben 27 28. Hafta da baslamisti artarak devam ettti 32. Haftadayim