Betul_1 Bayanlar daha önce gebelik geçirip sonra ki gebelikte cinsiyet tahmini yapabildiniz mi bir birine benzer halleriniz var mıydı
Beyza038 Betul_1 bu benim 2. Gebeliğim sadece hareketlerinden cinsiyetinin farklı olduğunu düşünüyorum☺
3babymom Betul_1 3 gebeliğimde de neyi hissettiysem karsilastirdiysam birebir tuttu gerek hareketi olsun gerek kalben gelen hissiyat beta hcg değeri vucuden iyi kötü olma durumu hepsinde de tuttu
A_syma Betul_1 Ilk gebeligim asiri rahat ,bulantisiz , agrisiz,hafiftim. Bu gebeligimde 26+6 hala cok kötüyüm. Midem ,agrilarim ,bas donmem ,seker tansiyon hepsi ayakta 😂 Ikiside kiz 🌸
3babymom Beyza038 hareketle alakası olmuyor pek bence çünkü her bebek farklidir hareketi farklı olanın cinsiyetleri aynıydı mesela
Bebekliannee 3babymom HCG değerinden nasıl anlaşılıyor kız veya erkek olduğu bı onu anlamadım . Bugün kan verdim 742 çıktı kan
Beyza038 3babymom oğlumda ilk hareketini gobegimin kenarlarında hissetmiştim bunda da gobegimin çok altında sağa sola kayar tarzda hissediyorum dr kız dedi Ama emin konuşmak icin detayliyi bekleyelim dedi galiba bende tuttu😊
3babymom Bebekliannee ya benim üç çocuğum var iki erkek bir kız erkeklerde beta hcg düşüktu tutunamiyolardi ama kızda yüksekti hemen tutundu erkeklerdeki değeri rakam olarak hatırlamıyorum ama çok azdı kızda 6400 du
Vildan8891 2 kızım var uzun zaman oldu çok hatırlamasam da bunu erkek gibi dedi ama bende baştan beri erkek hissediyorum net belli değil
Bebekliannee 3babymom canım benim 1.kiz adetten 3 gün sonra filan vermiştim kabı 5057 filan çıkmıştı. . 2.hamileyim 3 gün filan geçti buda 742 çıktı bu Eğer senin teorinle gidersek bu oğlan mi olur 😀😀
Bebekliannee Ozlemiskndr bende öyle biliyorum birde herkesin betası farkli olur ki biri adet bir hafta geçmiştir 6 bin küsur gelir biri adete 1 hafta vardır 50 gelir. Bilemedim
3babymom Ozlemiskndr evet geç veya erken döllenmeden kaynaklı galiba erkek geç dollenip tutunması geç oluyor hcg artışı yavaş ilerliyor kız heme tutunuyor benim tahminimce boyle daha dogrusu bende böyle oldu diye yazdım 😂🙈
Zeynepnisaa Betul_1 erkek bebek kayar gibi hareket ediyor bi tarafa toplanıyor, hissediliyor nerde olduğu ama kız bebekte anlamanın imkanı yok her bir taraftan hissediliyor hareketleri☺️ bende öyleydi en azından