Hilal19942020 Tahmini doğum tarihiniz nedir benim 2.sezeryan olucak aynı durumda olan anneler toplaşalim 🥰🥰
gizemkarla Hilal19942020 bende 35 haftadayım ama doktorum vermedi tarih normal ıstedıgım ıcın beklıcez :)
Ezgi_hsyn Hilal19942020 bende 35+3 hafta daym sezeryan yolu gözüküyor ama cok korkuyorum her 2sindende naparım Bi yandan heyecan Bi yandan korku normal doğum da 26 Kasım 🥰
Gamze_Krzl Hilal19942020 35+3 den selamlarr 3.sezeryanım olucak doktoruma sordum sorun olmaz ise 39.haftadan önce gün vermiyoruz dedi sağlıkla gelsinler heyecan dorukta 😍
Hilal19942020 gizemkarla ilk dogumsizin galiba oyuzden 40hafta beklenir benim 2.sezarywn olacağı için planlı oluyor 🥰🥰
Zeynppppp Bende bekliyorum ilki erken doğum oldu 35 haftalık şimdi normal doğum beklediğimiz için bilemiyoruz
minikoglummm Hilal19942020 yakında doğurcam hala emin olamıyorum 😂😂😂 35 olduğunu biliyorum ama bazıları yok 3 4 yok 35 deyip gene kafamı karıştırıyor 😂
Seher_ornkk Hilal19942020 bnde 34+5 haftalığım ikinci sezeryan olucam gün vermedi doktor, şimdiden çok rahatsızım kasılma sertleşme ilk gebeliğime göre zor geçiyor siz ne durumdasınız karın sertleşmeleri oluyormu sizdede
Hilal19942020 Seher_ornkk karın sertleşmesi artık iyice aşağıda hissediyorum ağırlığı yaklaştıkça günler
MtzerC 35+3 🙋🏼♀️ iki hafta sonra gel o zaman kararlaştırırız dedi doktor zaman daraldıkça heycan korku artıyor 🤭