Elizbusra Bu ayın 8 inde reglm oldum ve 5 gün sonra sı ovalasyon gunlerimde ilişkilerimizi yaşadık dün ve bugun test yaptım tek çizgi cıktı daha ne kadar beklicem cok sabırsızlanıyorum regl günüm haftaya pazar 😞😞 ne zaman test yapmalıyım
Gamzeerdgn Elizbusra erken yapmayın bence gününüzde yapın yalanxı negatif cıkabılır bende öyle olmuştu ayrıca size tavsiyem 2 güne bı ilişki ovulasyon testi ben denedim testte pik çıktığı gün degılde bı hafta sonrası yumurtlamam olmuş bu testler pek dpgru sonucu vermiyor bence
Elizbusra arirangg 16 basladı takıp ettim hamile kalma şansı yüksek gün 21 ekim o gunde ilşkiye girdik
arirangg Elizbusra Canım yumurtlama gününe göre çok erken test yapmışsın. 2 Kasım’da test yap. İnşallah vardır 🌺
Babgal Elizbusra kız daha çok erken test için naptın anam benden daha sabirsizi yok diyordum varmış 😂
Elizbusra Bu cumaya kadar baska test yapmıcam çok acele ediyorum heycanlanıyorum akıntı var 4 gündür sarı ve belim agrıyor bakmak istedım biraz heycan yapıyorum
Aybkeysllk Adet gecikmenizden 6 gün sonra direk kan testi verin orada hemen sonuç çıkıyor.Evde yapılan testler yanıltıcı olabiliyor.Çok güvenmeyin kanda hemen çıkıyor değeriniz
Hamiyett Bende adetimden önce test yapmıştım negatif çıkmıştı ama şuan 29 haftalık hamileyim bence gününüz geçmeden test yapmayın. İnsanın piskolojisi bozuluyo kendimden biliyorum
Momsy410 Elizbusra tahmini yumurtlama tarihi uzerinden 4-5 gun gecmis erken gebelik testi bile cikmaz henuz. Normalde adeti bekleyip test yapmaniz gerekir ama sabirsizlaniyorsaniz erken gebelik testi alip hafta ptesi sali bakin