Benim 7+5 deyken küçük bir kanama alanım vardı. 8+5 de iken kahverengi akintim oldu biraz ve geçti. Bu arada 7+5 den beri progesteron kullanıyorum. Akıntı olduğum gün doktora gittim kalp atışını duydum ve kanama alanı geçmiş dedi doktor. Ama kahverengi akıntım niye oldu peki bilen var mı?