beyzanur-ylmaz0 16+5 haftalığım dünden beri karnım çok şişti gerildi ve ağrıyor sanki gaz krampı geçiriyorum. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Rukiye048720 beyzanur-ylmaz0 gaz sancısıdır canım bende de olmuştu acile gidip göründüm lavman vermişti eve yolladı yaptıktan sonra baya rahatlamıştım
gizemkarla beyzanur-ylmaz0 bendede o haftalarda olmustu yuruyus yaparsan gecıcek birde yogurt ve sütü laktozsuz kesınlıkle tuketmen gerek
Beyza038 beyzanur-ylmaz0 17+3 haftalığz sürekli yaşıyorum o durumu 2 gün karnım hiç olmuyor 3. Gün birden kocaman oluyor bazen kendimi patlıycak sanıyorum.