mommyzx ben de hazırlamamıştım.
34+5 de zorunlu sezeryana alındım.Eşim yanımdaydı. Annem uçak bulamamıştı.18 yaşındaki erkek kardeşim şans eseri yanımdaydı, yıkayıp-ütüleyip getirmişti😂Beşiği de hastaneden çıakrken almıştık. Bu sefer 30 da hazırlayacam.😂