mgmg1 ya tabiki insan zorlanıcak sonuçta minik bir mucize çıkıyor içimizden ☺️ Normal doğum her zaman en iyisi benim görüşüm eskiden sezeryan mı varmış ki nenelerimiz bizim nasıl doğurmuş doktor bile yokmuş eve her an gibi bi ebe gelip doğurdururmuş 😬 Rabbim kolaylığını veriyor illaki ve bunuda atlatmış oluyoruz Allahın izniyle inşAllah 🤲🏻 ama sizin kendi fikriniz ve kararınız tabiki saygı duyulması gerek herkesin kararına 🙂