Genel anestezi hiç tercih etmiyorum,tavsiyede etmiyorum,iki kere ameliyat oldum ilki genel,doğumdada belden Vallaha belden olan o kadar güzeldiki,kim diyorsa bel ağrısı,ay acıyı hiss etme,kötü olurum filan ,hiç bir şeyde olmuyo düşün yanı birileri karnına dokonub,ufaktan,ufaktan masaj yapıyorlar.Oldu bitdi,ağrı yok,sızı yok,endişe edilecek hiçmi hiç bi şey yok..