Sakaryali54 mustafa bey herşeyi ayrıntılı anlatıyor soru sormaya gerek bırakmıyor. Ama mizaç olarak biraz sert duruyor doğru. Teyzem geçen yıl doğum yaptı plasenta bebekten önce geldi nst sırasında ve anında müdahale edip afedersinz eliyle ittirerek geri ameliyathaneye çıkardı hemen sezaryen yaptı
Hemşirelerle kan ter içinde kurtardı bebeği
Kordon 3 kez dolanmıştı plasenta da gelip boğazını sıkınca nefessiz kalmış. Allaha şükür 3 4 saat küvezde kaldı ve iyleşti
Halama mesela bebek yapışık ikiz demişti eğitm araştırma hastanesi, mustafa beye gittk sadece iri bebek dedi gerçekten öyle çıktı😅
Bilgisine gerçekten güveniyorum en az 20 kişi var doğum yapan
Kızkardeşm kuzenlerm hepsi onda oldu