Benimde yumurtlama dönemim bu haftaydı, reglim 7-11 Kasım arası beklentiye girdiğinde ve negatifi gördüğünde çok üzülüyorsun ama daha çokta var iki haftadan fazla bir süre hep kendimi düşünmemeye yönlendiriyorum unut diyorum istedikçe olmuyor diye. Geçen ayda yumurtlama günlerini takip ettik reglim bir iki gün gecikti defalarca test yaptım hep negatifti fakat sanki hamilelik belirtisi gibiydi yaşadıklarım ama geçen ay regli olunca aşırı üzüldüm hayatımda ilk defa regli olduğum için üzüldüm sanırım. Umarım bu ay gerçekleşir öncesinde gidip tüm tahlillerimi de yaptırmıştım hiç sorın yok dediler ama Allah her şeyin hayırlısını ve zamanını biliyor demek ki diyip hep şükrediyorum ama insanız yine de üzülüyor yıllarca bekleyen var evet ama bir ay bile bekleyen bile üzülüyor inşallah bekleyen herkese vaktinde sağlıkla nasip eder rabbim