Aysel_krdg _Mavidunya_ sperm sayınız iyi aslında ama ileti hareketli % 60 ok üstünde olmadı lazım sizinki çok düşük ama takviyeyle düzelebilir benim eşimde sperm kalite düşüklüğü vardı ilaç kullandı 3 ay düzeldi çok şükür
Aysel_krdg _Mavidunya_ herkese farklıdır ama zeucıt diye bir ilaç etkisini gören çok düzenli kullansın araştırın hergün aynı saatte içsin etkisini görür hemen
Aysel_krdg _Mavidunya_ ama doktor iyi demişse birşey diyemem eşiminkiyle kıyas yaparak kontrol ettim ve bir doktora bağlı kalmayın bir kaç doktora atın int üzerinden ben testlerde hep öyle yapıyorum
_Mavidunya_ Aysel_krdg 2 doktor gördüm canim ondan dedim biri profesör diğeri doçent bilemedim tup bebek denemiştim bende problem vardı eşim için hiç ilaç falan vermediler iyi dediler
_Mavidunya_ Aysel_krdg tamam canim birdaha test verir eşim ona göre bakarız çaresine normal yollardan deniyoruz sonucta
Aysel_krdg _Mavidunya_ size önerdiğim ilacı içsin o çok iyi geliyor araştırın kullanıcı yorumlarına bakın anlarsınız zaten
_Mavidunya_ Aysel_krdg aliriz kadinlarada iyimis simdi baktim kendime koenzimq10 takviye ilacı arıyordum belki Buda olur
Aysel_krdg _Mavidunya_ sizin içinde prowomen iyi olur bende onu kullandım yumurtalara inanılmaz fayda sağlıyor