4 sene önce bende 32 haftalık erken doğum yaptım 1600 doğdu 12 gün yoğun bakımda kaldı 1520 ye düştü 1810 ile hastaneden çıkardım şuan 4 yaşında çok şükür durduragi yok hiç duvarlara tırmanır o derece yani erken doğan çocuklar genelde pek hiperaktif oluyorlar