Ben 2 kere genel anestezi oldum perşembe spinal olucam aslında yine genel düşünüyodım ama doktorum spinal tavsiye etti genel anestezi kötü tarafı bana göre ağrıyla uyanmak ama fazla sürmüyor ağrı kesici yapıyorlar ilk 1-2 saat sıkıntı oluyo bide uyanırken herkes bir değil kimisi zor uyanıyor ben solunum sıkıntısı yaşadım biraz hemen oksijen verdiler ameliyathanede rahatladım sonra odaya çıkardılar oraları hatırlamıyorum kendime geldiğimde bebk odaya gelmişti göğsüme yerleştiriyorlardı ama bilinç tam yerinde olmuyor söylediklerine göre ben gün alınca anestezitle görüştüm sipinal eniyi yanı bilinç yerinde uyuşukluk geçmesi 3-4 saat sürdüğü için ilk ameliyat ağrılarını hissetmiyorsun falan dedi nilmiyorum perşembe yaşayıp görcem umarım spinal seçtiğim için pişman olmam