Birmelekbinsukurabbime 7+3 haftalık hamileyim mide bulantısı vardı ama kusma yoktu sadece öğürme isteği ama bugün sabahtan beri yok sadece çok acıkma hissi var sizce normal mi karnım hep gürül gürül sürekli aç gibiyim
Mucizem33 Birmelekbinsukurabbime bende aynısı ni hissettim bulantim geçmişti 2 hafta önce aynisi hissettim suan 9 haftalık hamileyim bulantim arada sırada oluyor ve aşırı acıkma hissi .
Adel_Neva Aşırı acıkma hissini şekerle bağdaştırdı benim doktor şeker tüketimine dikkat et çayı bile şekersiz iç karbonhidrat tüketimini azalt sorun yaşarsın dedi tabi psikolojik de olabilir hep baskı var ya iki canlısın ye diye