Elifnur_06 kızlar pazartesi test sonucum çıktı fakat işlerim çok yoğun olduğu için cumaya kadar gidemeyecegim.. e nabız da değerlerim şu şekilde Beta 12.0 PAPP-A 0.976 Cumaya kadar zor dayanağım bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥺♥️
Udu Elifnur_06 benim boyle gorunmuyodu degerler normal sonuc ektedir diye yaziyodu 4lü taramada da öyle cıkmıştı
isimyazmakzorunlumu Elifnur_06 bu rakamlar test sonucu hakkında bilgi vermiyor doktordan öğreniyorsunuz sadece. Grafik şeklinde oluyor onlarda.
Aybkeysllk Benim de değerlerim size çok yakın ama e nabızdan olduğu için rapor yok :( insanın içi içini yiyiyor ne yazık ki