aslisennn Merhaba arkadaşlar hangi bebek bezini kullanıyorsunuz molfix yenidoğan kullanan var mı nasıl ??
Yesimalmila aslisennn ben molfixle başlamayı düşünüyorum benim kardeşim cok alerjik bi bebekti bir tek molfix yaramışti hic sizdirma falan da yapmıyordu. ama yapısı degistiyse bilemem çünkü kardeşim suan 10 yasinda
aslisennn Prima Amerikan malı olduğu için kullanmayı düşünmüyorum molfixi araştırdım hem türk malı hemde fiyatları makul o yuzden merak ettim kullanıp memnun kalan varmı diye
Zeynebs İntagramda ecowoco.com diye bir sayfa var yüz de yüz pamuk bez katkısız ve yıkanabilir. Ben inşallah ordan alıcam size de tavsiye ederim. Yıkama kısmı evet biraz uğraştırıcı ama sağlık için değer