Bıngıldak küçüklüğü ile ilgili bilgisi olan var mı bebeğim henüz 7 günlük doktor bıngıldağın küçük olduğunu söyledi ve nöroloji bölümüne randevu almam gerektiğini söyledi.
Ne yapmam lazım bilmiyorum ağlamaktan sütüm kesilecek diye çok korkuyorum
Basına veya yakınına böyle birşey gelen var mı
Nasıl tedavi edilir ya tedavisi var mı acaba