Merhaba Arkadaşlar,
“KADES, kadınların ve çocukların maruz kaldığı şiddet, taciz gibi kötü eylemleri biraz da olsun engellemek adına kullanıcılara sunulmuş resmi bir uygulamadır. Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanmış ve acil durumlarda ilk aklınıza gelecek acil müdahale uygulamasıdır.” Uygulamadan haberdar olmayanlar vardır düşüncesiyle bu postu oluşturdum, inşallah hicbirimizin ihtiyacı olmaz.
Burada ne yazık ki şiddet gören kadınların postlarını görüyoruz 😔 Hayatta kim ne yaşayacak bilemeyiz ama hicbir kadın, cocuk, hayvan umarız artık ülkemizde şiddet görmez istismara maruz kalmaz…