Prenseskuzum “Doğum öncesi şekerli şeyler yemek verebileceğim en iyi öneri. Böylece daha sonrası için enerjiniz artmış olur. Ben doğumdan önce çikolata ve sakızlı şekerler yedim ve normalde nefret ettiğim halde bol bol şekerli çay içtim.” “Kendinizi tutmayın ve çekinmeden bağırın. Ben doğumumda bağırdım neredeyse çığlık çığlığa diyebilirim. Hatta eşim küfürlü konuştuğumu bile söyledi. Normalde hiç argo ya da küfürlü konuşmam ama… Rahatlamak zorundaydım çünkü doğumum aniden hızlanmaya başlamıştı.” “Uzun saçlarınız varsa doğum çantanıza mutlaka lastik bir toka koyun. O doğum sancılarım başladığında eşime terleyen saçlarımı alnımdan çekmesini söyleyip durdum. Siz bu sıkıntıyı yaşamayın.” “Daha şiddetli kasılmalar sırasında temiz bir bez parçası ısırmak inanın çok rahatlatıcı!” “Göbek dansı hareketleri acıyı azaltmak için birebir. Bu hareketler hızlı bir şekilde doğum yapmamı sağladı. Doğrulup gevşedikçe yerçekimi bebeğimin doğmasına yardım etti diyebilirim.” “Kasılmalarınız başladığında halının ya da yatağın üstünde diz çökün. Ben öyle yapmıştım, eşimde belimi uzun uzun ovmuştu. Gerçekten iyi geliyor.” “Doğum çantanızda mutlaka bir dudak nemlendirici bulunsun. Çünkü heyecandan ve havadan dolayı dudaklarınız kuruyup çatlayabilir.” “Yanınızda bir şişe donmuş su bulundurun. Elinizde soğuk bir şişe tutmak çok işe yarıyor. Yararı gerçekten kanıtlanmış.” “Doğum çantanıza bir tane mp3 koymayı unutmayın! Yaklaşan doğum öncesi sevdiğim şarkıları dinlemek beni çok rahatlatmıştı “Lavanta ve portakal çiçeğinin yağları doğum sırasında sakinleşmenize ve rahatlamanıza yardım edebilir. Gül, adaçayı ve yasemin kasılmaları güçlendirebilir. Koklamak için bir mendile sadece birkaç damla dökmeniz yeterli.” “36. haftadan itibaren kasıklarınıza masaj yapın. Rahminizin kolayca açılmasını sağlar. Yırtılmasını da engeller.” "Doğum anında bebeğinizin patik veya çorabını elinize alın. Her sancida onu elinizde gördüğünüzde sakinlesiyorsunuz.kesinlikle deneyin " Çok hoşuma gitti,sizinle paylaşmak istedim kızlar 😍 umarim faydasi olur bize 😍
DuyguSen Prenseskuzum diğerlerini bilmem ama bağırmak yanlış bence bağırarak harcadığınız enerjiyi ıkınma anlarına saklayın bağırmak çok yoruyor ve gücü tüketiyor 🤗
DuyguSen Prenseskuzum Doğum anında zaten mümkünse zaten hiç bağırmayın ben bağırdıkça doktorum da bana bağırmıştı bağıracağına ıkın diye😂 ne zaman ki bağırmayı bırakıp bütün gücümü toplayıp gerçekten ıkınabildim o zaman çıkardım bebişi😁
Prenseskuzum [bilinmeyen] valla ben doguma giderken dinlemeyi dusunuyorum😁 hatta sancilarim olunca dinlyrm iyi gelio tercih senin 😂
Prenseskuzum [bilinmeyen] ayy her yazdigima bi ters cvp ne gıcıksın kiz 😂 duamida ederim muzigimide dinlerim o an canim ne isterse haha 😂