Gamzeeguneey 39+4 üm bende cuma günü 40 ı tamamlıyoruz o zamana kadar inşallah gelir gelmezse doktorum ne diyecek ne yapıcaz hiç bilmiyorum. Gelmesi için günde 2 saat yürüyüş yapıyorum pilates topuyla doğuma hazırlık hareketleri yapıyorum hurma yiyorum sıcak duş alıyorum ama bakalım inşallah cumaya kadar kendiliğinden gelir🤲🏻