elifyagci Kizlar Merhaba Bugun kasiklarim aşırı ağrımaya başladı normal mi enfeksiyon falan değildir dimi
babymom_8 elifyagci Tahlil verebilirsin canım enfeksiyon varsa ilaç kullanırsın ağrılarında enfeksiyonda biter
Didem18 O haftalarda normal. Kramp gibi yada bıçak kesiği gibi birden giren fln da. Ateş ve kanama yoksa dinlen bol bol.
Didem18 Kızlar ben 27 haftadayim karın ağrım oluyor. Gaz sancısı gibi de.. öyle geçmiyor da. Sizce korkmalı mıyım yoksa normal mi?
Married19_Mommy23 Didem18 22+2 yim bende de oluyor ara ara ama rahatsız etmiyor. Kabızlığınız falan var ise ondanda olabilir.
Married19_Mommy23 O haftalarda normal. 20’lilere gelince yine olacak bu🤭 22+2’yim bende de var. Doktorum bebek büyüdükçe artacaktır demişti :)
Didem18 Married19_Mommy23 gaz oluyor. Karnım zaten özellikle akşam çok sertleşiyor gazdan dolayı… İlk olunca insan korkuyor. Ne olduğunu bilmiyoruz … Sağlıkla zamanında dogsunlar inşallah
Married19_Mommy23 Didem18 bende kabızlık var. Benimde karanlık çöktümü başlıyor kasık ağrısı gaz karın şişkinliği. Geçen hafta kontrolde doktora sordum normal dedi İnşallah amin🤲🏻