BeyzaKrks Hanımlar merhaba İkinci hamileliğim ilki normal doğum olmuştu üç sene önce. Dün kontrole gittim ve bebeğimin dönmediğini son ana kadar bekleyeceğiz dedi. Döner mi ? Yaşayan oldu mu ?
Seymoshh BeyzaKrks döneer döner 35.haftada döndü benim ama dönmesede dr son ana kadarda dönebilir sıkıntı yok demişti
Fatovebebegi BeyzaKrks doner kızım 37.-hAftada dondu ama oğlum uc kere pozısyon degıstı bende beklemek ıstemedım sezeryan oldum