Merhaba ben de serklajlı doğum yaptım üstelik benimki acil serklajdı 22.haftada olmuştu. Hiç korkmayın stres yapmayın Allahın izniyle sağsalim zamanında doğsun kuzucuk, insan çok stres oluyor çok korkuyor sizi çok iyi anlıyorum ama hepsi geçip gidiyor inşallah sağlıkla kavuşun kuzunuza😍 bende uzama olmamıştı doktor artık orası güvende uzaması bizim için önemli değil deyip ölçmemişti, 20 mm.’yle ameliyata girmiştim. Hareketlerinize dikkat edip bolca dinlendikten sonra Allahın izniyle inşallah hiçbir şey olmayacak 🤲🏻💜