aleynakt Merhaba 35+2 hamileyim. Hep aybars koyalım dedik ama son zamanlarda isimden bir soğuma geldi. Önereceğiniz güzel isimler var mı ?
Elifderin34 aleynakt aybars ve göktuğ düşünüyordum o kadar çoğaldı ki bu iki isim bana da bi soğuma geldi yeni isim arayışına girdim 😅 dün milan ismini duydum size de fikir olur belki
aleynakt Merve-2684 ya etrafta aşırı çoğaldı bu isim ve ismin enerjisine çok inanırım bir iki kişi tanıdım bu süreçte gerçekten itici insanlardı. Erkekte de çok isim seçeneği yok