Kizlar herkese iyi aksamlar.3 yil once sezeryan oldum.tahmin ediyorumki 2,5 senedir bel agrim var.fazla oturunca,ayakta kalinca,egilince filan aciyor.amma yatarken de aci var.son bir kac aydin bir bacagimda da boyle hafif agri hiss ediyorum.bende skalyoz da var o nedenle sirtimda da agri var 🤦♀️yani anlayacaginiz omurgam cok fena((( kizlar fitik olan varmi aranizda?belirtileri neler?tedavisi nedir?cok korkuyorum .kizim kimsede kalmiyor.onun da bazi saglik sorunlari vardi,simdilerdd bacagi icin fizik tedaviye gidecegiz.annemler baska sehirde bir ay falan sonra oraya gidip muayine olacagim detayli.fakat cok korkuyorum.boyle agrilar yasayip doktora gidenler varmi? 😔😪