Kızlar 26 haftalık gebeyim 1 haftadır önce karnimda başladı kaşıntı sonra ayaklar kollar isilik gibi oldu dermatoloji hametan ve başka bir krem var karıştır kullan dedi ama geçmedi kadın doğum doktorumda allerset kullanmamı söyledi böyle bir problem yaşayan varmı ne önerirsiniz