Dila5 kziim da tuttu. Ya bence tutmayan diyenlerin çoğu otomatik hesaplama yapmayan . Bir ayda 1 yada 2 yaş ekleniyor öyle bakılıyor filan bunu bilmeyen direk yaşına bakıyor ayyina bakıyor tutmadı diyor. (tabi %100 tutuyor diye birşey yok çoğunluğa göre dedim ) şimdi 2. Hamileyim oda tutarsa çok inanırım 😂😂