Arkadaşlar ben 1,5 ay önce doğum yaptım. Lohusalık kanamam 40 günü doldurmadan 1 hafta önce bitti, bittikten 3 gün sonra da adet oldum. İlk başta az az geliyordu şuan gittikçe kanamam arttı ve 15 gün oldu adet kanamam durmuyor. Bildiğim kadarıyla emziren anneler daha geç adet oluyor ve adet kanaması da kısa sürüyor, fakat ben de tam tersi oldu. Böyle bir durum yaşayan var mı?