Fkldkslss Selam kızlar 16+6 haftalık hamileyim. Dün kontrole gittim hemde cinsiyeti öğrenmek için. Çikolata yiyince bebek hareketleniyormuş yedimde. Ama ne yazık ki öğrenemedim bebek bacakları kapalı oturuyormuş :(. Siz kaç haftalıkken öğrendiniz ?
Kayaozge Fkldkslss Ben 16+2 de gittim geçen gün baktı ama net bir şey demedi detaylı da daha net belli olur dedi şimdi de detaylı ultrasonu bekliyorum
Burcinmozr Fkldkslss Fetal Dna testi ile 14. Haftada öğrenmiştik😅 ultrasona kalsa halen daha öğrenemezdik 17. Haftamda gittim ama sağolsun bebeğimizin hep sırtı dönük cinsiyetini öğrenmeyi bırakın yüzünü bile göremiyoruz 😂 iyiki Fetal DNA yaptırmışız meraktan çatlardım heralde 🌸🌸🤭
Burcinmozr Fkldkslss umarım en kısa zamanda öğrenirsiniz cinsiyetini 👼🏻 en kötü detaylı ultrasonda net öğrenirsiniz 🤭🌸 nazlı bu bebekler ya da keyifçiler hiç düzgün pozisyonda durmuyorlar 😂😂
Birannecikkkkk Haftada söylemişti doktor cinsiyeti ama hazırlık yapmyin 18. Haftaya kadar bekleyelim demişti 🐣 doğru çıkmıştı söylediği