Ecemnurtinel_45 Benim adetime 10 gün var daha dayanamayıp test yaptım negatif cıktı sizce erken diyemi negatif cıkmıştr ?
Eldgrn Ecemnurtinel_45 daha çok var şimdi çıkması öğrenmen imkansız gibi birşey adete 2 3 gün kala yada en neti adeti beklemen
ilknrgl Benm adetim 4 gün geçti kan verdim negatiftib15 geçti bıdaha kan verdim bu sefer pozitiffi bence erken sende biraz beklemelisin