Udu Naciye123 14 / 8 olursa hemen ara demisti doktorum, ben 12 yi gecince hemen bi limonu sıkıp shot yapıyorum duzeliyo
Udu A_r_m_i07 hic o kadar yukselmedi ama 13 8 falan olunca ensemden kafama dogru bi agri oluyo kafam agir gelio sanki limon icince gecio hafifliyo
Damla3509 Tansiyonum 13.8 geliyor baş ağrım olduğunda baş ağrım geçtiğinde 11.6 oluyor tansiyonummu yükseliyor ondan mı oluyor acaba baş ağrısı baş dönmesi bilemedim 31 haftalık hamileyim