CaglaArtul Detaylı ultrasonda bebeğin her şeyi çıkıyor sanırım doğrumu ? Bi hastalığı varsa sakat vs down sendromlu olma durumu söz konusu ise doğrumu biliyorum acaba yada sizce Detaylı ultrason yapılcaksa ikili tarama testine gerek varmı
1erkekkannesiiii Ilkbebe-34 kahvaltıda tıka basa yedim 😂 sonrasında bi parça çikolata bi kutu da vişne suyu hastane odasına girmeden 5 dk öncede hızlı hızlı biraz yürü. Yerinde durmaz 😂😂
aysecancan Sude_95 periantolog baktı zaten prof kendisi.23+2 gözüküyor aslında 24 hafta olması gerekir.1 haftalık süreç gelişim geriliği sayılmaz dendi.hem periantolog hem de kendi doktorum da böyle bilgi verdi