Susamcik01 benim doktorum 7. Gün test istemişti, bende 6. Gün yapmıştım kuzum. Ama sana tek söyleyeceğim şey sakın yatma. Ben hemen bir gün sonra işe başlamıştım, ve sürekli ayakta topuklularla çalışan biriyim. Ama doktorum hareket et, günlük rutin yaşamına dön dedi. Hareket ettikçe rahimde kan akışı sağlanıyomuş