Aynısı bende oldu 2750 gösteriyordu 2 hafta üst üste. Boyu uzundu. Sizin de bebeğinizin boyu uzunsa bilgisayar kiloyu düşük olarak gösteriyor. Benim doktorum çatı muayenesinde eliyle açıklık (ilk gün 3cmlik, 2. gün 4cmlik) oluşturmuştu ben normal doğum istediğim için. 4cm olduktan sonra 2. gün sancılarım başlamıştı zaten. Sizinki neden hemen sezaryen dedi ki, normal doğum istiyorsanız mutlaka kararlı olduğunuzu gösterin.