Kızlar düzenli yoğun kasık ağrısı ile hastaneye gittim nst de bir şey çıkmadı ama yoğun şekilde ağrım vardı doktor normal dedi çatı muayenesi yaptı eve gönderdi uyudum uyandım kanlı jelimsi nişan gelmisti hatta tuvalete bir daha gittiğimde kilodumun hemen altında yine gelmiş kanımsın nişanımsı akıntı ara ara kasık ağrım hala var ama tekrar gitmeli miyim hastaneye 38+2 yim