KKTCHatiralari SemaArin bende aldım hepsiburadadan iyi gibi kullanmadık daha sorun olacağını düşünmüyorum
Kbraylmz1 SemaArin ben kullandım yıkanınca bi problem olmadı gayet kullanışlı suan kaç liraya geliyor görmedim ? BİM’den ben 4 liraya almıştım geçen yaz baya baya uyguna gelmişti
Tugceasel21 SemaArin mukemmel bir urun kizim 15 aylin dogdugundan beri kullaniyorum kucuk buyuk olarak almistim yipranma hic bi sekilde olmuyor 🥰