Arkadaşlar merhaba evliliğimin başından beri bitip tükenmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum var sürekli doktora gidiyorum ilaç kullanıyorum şu anda da hamileyim daha da çoğaldığını hissediyorum ilaçla olacak bir şey gibi durmuyor geçen gün burada kızılcık özünün iyi geldiğini duydum kullanan var mı acaba bir de dut kurusunun suyu iyi geliyormuş sanırım kullanan varsa beni bilgilendirebilir mi?