Arkadaşlar sabah doğum yaptım.. Ilkin emdi sonrasında hep uyumak istiyor zorluyorum..Ayagini sıktım burnunu sıktım yanak çene okşadım altını açıyoruz.. Cay kaşığı ile 2 kaşık verip bekliyoruz.. Ayağını sıkıp ağlat ağzına şok dedi bebek hemşiresi ama yine de tutmuyor.. Ne yapayim aç kalmaktan sarılık yukselecekkk😔